⭕️ مرحله اول همیار شاد براى ٣۴ هزار دانش آموز به پایان رسید؛ دانش آموزان در انتظار مرحله دوم
.
توضیحات مازیار یافتیان؛ دبیر اجرایی طرح همیار شاد:
.
.
🔹مستحضرید که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات اجباری مدارس، حجم زیادی از مطالب آموزشی در سراسر کشور از طریق فضای مجازی به دانش آموزان منتقل شده است؛ این در حالی است که دانش آموزان بسیاری از مناطق استان سیستان و بلوچستان از امکانات اینترنت پایدار و دسترسی به شبکه آموزشی شاد محروم هستند.
.
🔹 با همت مدیران و معلمان جهادی و محلی رویش مهر در تولید محتوا و حمایت ارزنده بنیاد مستضعفان و همکاری ارزشمند روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق، ۳۴۰۰۰ دانش آموز این استان عزتمند، درسنامه و تمارین مربوط به آن را مطابق سرفصل های کتاب درسی دریافت نمودند.
.
🔹عملیات توزیع بسته های آموزشی در ۱۱ شهرستان و منطقه آموزشی سیستان و بلوچستان و به دست راهبران و معلمان هر منطقه در مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور طی ۱۰ روز اجرا و به پایان رسید.
.
🔹مرحله دوم طرح همیار شاد از هفته پیش شامل آموزش های حضوری نفر به نفر یا جمعی و در مواردی، پشتیبانی تلفنی از دانش آموزان عزیز و نجیب در حال اجراست. امید است با توجه به بازگشایی داوطلبانه کلاسهای درسی، شاهد سرعت بیشتر در اجرای طرح مورد نظر باشیم.
.
🔹قدردان زحمات مخلصانه معلمان و جهادگران آموزشی سیستان و بلوچستان هستیم.
.
🔸️این طرح جهادی با همت گروه جهادی رویش مهر و مجتمع آموزشی مهرهشتم و با همراهی بنیاد مستضعفان در استان سیستان و بلوچستان اجرا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست