🌺 نهضت تعاون و احسان باید رشد و توسعه پیدا کند و هر کس به هر شکل که میتواند کمک و مراقبت کند که کسی از نیازمندان از قلم نیفتد.
مقام معظم رهبری ۹۹/۴/۲۲
✅ امور خیریه همیشه جزو مسائل مورد اهتمام در مجتمع آموزشی مهرهشتم بوده که طی دو سال گذشته با توجه به فرمان مقام معظم رهبری، به صورت کمک های مومنانه انجام گردیده که گزارش مشروح این فعالیت ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شرح ذیل می باشد:
💳 معادل ریالی کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده ۱،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.
✴️ ۲۱ بسته کمک معیشتی به همراه لوازم التحریر که در اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز، شهید حاج قاسم سلیمانی به همت دانش آموزان عزیز ، اولیا ارجمند و همکاران گرامی دبستان دخترانه تهیه گردیده بود ، در روز هفدهم دی ماه ۹۹ به خانواده های کمتر برخوردار از شهدای مدافع حرم، تیپ فاطمیون در حومه شهر تهران تحویل داده شد.
✳️ اما در دبستان پسرانه مهرهشتم تعداد ۴۰ بسته مواد غذایی به صورت کلی و عمده به مدرسه صبح رویش و کودکان کار محصل در آنجا اهدا گردید. همچنین همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان ارزاق ارسالی توسط دانش آموزان در ۴۲ بسته توسط همکاران گرامی آماده سازی شدند به همراه توزیع گوشت قربانی در بامداد همان روز در محله های محروم جنوب شهر تهران و به خانواده های نیازمندی که شناسایی شده بودند تقدیم گردید.
✴️ تعداد ۱۰۰ بسته به همت دانش آموزان و فارغ التحصیلان عزیز ، اولیا ارجمند و همکاران گرامی متوسطه تهیه شده بود به همراه گوشت قربانی ، طی دو مرحله در روز های ۱۵ و ۲۳ ماه مبارک رمضان بین خانواده های شناسایی شده در مناطق حومه شهر تهران مانند : مارلیک ، قیامدشت ، خاور شهر و … توزیع گردید.
🖌 مجتمع آموزشی مهر هشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست