💪🏻 در هر کودک با توجه به رشد و افزایش درک، ماه به ماه مهارت های مختلفی بروز می کند. یکی از این مهارت ها، دست ورزی است که پایه بسیاری دیگر از مهارت ها مثل نقاشی کشیدن و نوشتن محسوب می شود و درواقع شامل به کار گیری عضلات ظریف سر انگشتان است.

🧠 همچنین اهمیت دادن به تمرکز و تمرینات تمرکزی نیز برای کودکان جهت کمک به بهبود توانایی آنها برای تمرکز در مدرسه و در فعالیت‌‌‌‌های اصلی روزمره بسیار مفید خواهد بود. تنوع این تمرین ها برای کودکان بسیار گسترده بوده و از تمرینات چشمی تا فعالیت‌‌‌‌های مبتنی بر ریاضی را شامل می شود. این تمرین ها باعث هماهنگی ایجاد هماهنگی بین ذهن و بدن بوده و در آینده می تواند اثرات چشمگیری در آینده کودکان داشته باشد.

🌺 به همین علت مربیان پر تلاش ما در مقطع پیش دبستان مهرهشتم با برنامه ریزی فعالیت های مختلفی همچون دو کلاس سفال و بازی و تمرکز که امروز به آن می پردازیم ، سعی در بهبود عملکرد فرزندان در این دو مورد بسیار مهم دارند.

🪘 کلاس سفال بر اساس ساحت تعلیم و تربیت زیبایی شناختی و هنری برنامه ریزی شده و سعی در تقویت هوش های حرکتی جسمانی و تجسمی فضایی نوآموزان دارد.

🧩 همچنین کلاس بازی تمرکز نیز بر اساس ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی طراحی شده و سعی در تقویت هوش های میان فردی ، منطقی – ریاضی و تجسمی فضایی گل پسران عزیز ما دارد.

📸 در ادامه تصاویری از لحظات این کلاس ها می توانید مشاهده نمایید.

🖌 مجتمع آموزشی مهرهشتم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست