🔹 موسسه مردم نهاد جهادی رویش مهر در نظر دارد در طرحی جهادی، نوین و  پیشتاز در عرصه فعالیت های جهادی در مناطق کم برخوردار کشور، دوره بزرگ ارتقا و آموزش بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران و معلمان نظام آموزش و پرورش دوره ابتدایی ۷ شهرستان جنوبی استان سیستان و بلوچستان را با حضور اساتید برتر تعلیم و تربیت کشور در شهرستان چابهار برگزار نماید.

🔹در این دوره که به درخواست و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و همیاری #مجتمع_آموزشی_مهرهشتم تهران طی روز های ۲۵ الی ۲۹ شهریور ۹۸ برگزار می شود، سرفصل های مربوط به مهارت های تدریس درس ریاضی و همچنین اختلالات یادگیری برای معلمان و آموزشهای مدرسه کاوی و برنامه نویسی تدبیر مدارس برای مدیران (مطابق با نیازسنجی انجام شده) تدریس خواهد شد.

🔹از ویژگی های بدیع این دوره می توان به گزینش هدفمند و سختگیرانه شرکت کنندگان، استفاده از روش تدریس کارگروهی و استفاده از بروزترین کتاب های آموزشی اشاره کرد. همچنین با استفاده از نظام جامع ارزیابی طراحی شده توسط این موسسه، نفرات برتر به عنوان مدرسان میانی در مناطق خود فعالیت خواهند کرد.

♦️زمان برگزاری دوره بعدی رویش مهر (مهارت های تدریس علوم و فارسی ابتدایی) اواسط آبان ۹۸ و به شرکت کنندگان، گواهی حضور در دوره اهدا خواهد شد.

 🆔 @rouyesh_mehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست