بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

🔰 نتایج کنکور امسال اعلام شد. می‌دانید که تا به حال شما را با اعداد و ارقام و رتبه نسنجیده‌ایم. حالا نیز! و در واقع این شمایید که به اعداد و ارقام و جایگاه‌ها ارزش می‌بخشید، اگر مبارک باشید…

🔸دلخوشی‌ها در مسیر درست، تقویت کننده انگیزه‌ها و نگرانی‌ها موجب تلاش، توکل و توجه بیشتر می‌شود و حتماً نکته‌ای از پس پرده برای‌تان آشکار خواهد شد. آری همگی وسایل امتحان رشد و سعادت هستند.

عَسَىٰ أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ ۗ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
🔹چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آن که خیرِ شما در آن است. و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شرِّ شما در آن است. و خدا می‌داند، و شما نمی‌دانید. (سوره مبارکه بقره، آیه ۲۱۶)

🔺اما با هم قرار گذاشته‌ایم که آرام ننشینیم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ ، وَإِلَىٰ رَبِّکَ فَارْغَبْ
پس هنگامی که از کار مهمّی فارغ می‌شوی به امر مهم دیگری بپرداز؛ و به سوی پروردگارت توجّه کن!
(سوره مبارکه انشراح، آیات ۷ و ۸)

🔅فتح هر قله‌ای، مقدمه‌ای است برای فتح قله‌های مرتفع‌تر و هر موفقیتی سرآغازی است برای برداشتن قدمی بلندتر به سوی موفقیتی دیگر و بی‌شک سخت‌ترین شکست سکون و آسودن از حرکت به سمت رشد و پیشرفت است.
نتایج چشم‌گیر شما (بچه‌های دوره هفتم متوسطه مهرهشتم) در کنکور سراسری بیان‌گر لطف خداوند متعال در قبال تلاش و مجاهدت شبانه روزی شما، پدران و مادرانتان و همه دست‌اندرکاران مدرسه بود و باید به خاطر این نعمت خداوند متعال را شکر کنیم. نعمت بزرگ‌تر اما جوانان برومند و صالح و با ایمانی است که مایه افتخار خانواده ها و مدرسه خود بوده و امید آینده انقلاب هستند و ان‌شاءالله سربازان رکاب حضرت ولیعصر ارواحنافداه خواهند بود.

خانواده بزرگ مهرهشتم پروردگار عزیز را به خاطر داشتن شما دانش‌آموختگان رشید، مؤمن و توانمند شکر می‌کند و موفقیت روزافزونتان را در همه عرصه‌های زندگی آرزو دارد.

©️ ble.ir/mehr8hsb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست