آقایان چقدر میتوانند از این فرصت قشنگ استفاده کنند و دختر خودشان را خوشحال کنند ؟

پیامبر گرامى اسلام صلوات الله علیه میفرماید :

اگر کسى دختر خودش را خوشحال کند مثل این است که یکى از فرزندان حضرت اسماعیل اسیر باشد و برود او را آزاد کند . در این صورت چقدر ثواب کرده است ؟ چقدر خدا از او خوشحال میشود که فرزند پیغمبرش را آزاد کرده است ؟

دختر خودتان را خوشحال کنید خداوند همان مقدار از شما خوشحال میشود .

از نیمه آذر ماه ، موضوع اردوى پدران و دختران یکى از دستورهاى کار تمام جلسات دبستان دخترانه بود . ازهدف گذاری گرفته تا تعریف بازیها و تنظیم دعوتنامه و تهیه لوازم مورد نیاز و همه موارد ریز به ریز مورد بررسى و برنامه ریزى قرار گرفته شد .

و در نهایت هم براى امکان میزبانى بهتر و برگزاری با شکوه تر، دانش آموزان به سه گروه تقسیم شدند و در سه تا چهارشنبه متوالى در دى ماه اردوى پدران را برگزار کردیم .

از لحظه دیدار دختران عزیزمان با پدرهاى خوش قول و همراهى که فقط به عشق این عزیزان شیرین ، در نیمه روز قید هر کار و برنامه اى را زده بودند و به وقت قرارمان آمده بودندتا شادى را در دل هاى کوچک دخترانشان مضاعف کنند

از دیدن شوقى که در تمام وجود این نازدانه ها موج میزد وقتى که دست در دست پدرانشان با اعتماد به نفس فراوان و با ایمان به توانایى گروه دو نفره شان به سراغ بازیها و مسابقه ها میرفتند

این اردو شامل چند بخش بازی و مسابفات فکری و حرکتی برای پدران و دختران گرامی بود و بعد از هر بخش، یک زنگ تفریح همراه با پذیرایی در نظر گرفته شده بود و در پایان برنامه که همزمان با اذان مغرب و عشاء بود، پدران بزرگوار همراه با دختران عزیزشان به اقامه نماز پرداختند و بعد از نماز با یک عکس دسته جمعی مراسم به پایان رسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست