🔸 برگزاری جلسه شورای مدیران مجتمع آموزشی مهرهشتم
🔹 سه ماهه اول سال تحصیلی به پایان رسید و ساعت ۹ صبح امروز جلسه شورای مدیران طبق سنوات هر هفته با هدف بررسی موضوعات بخشی مجتمع آموزشی مهرهشتم و همچنین بررسی تاثیرات تعطیلات غیر مترقبه مدارس با دلایل مختلف اعم از بارش برف ، آلودگی هوا و … بر روند آموزشی و تربیتی مدارس برگزار گردید.
🔹 تعطیلات غیر مترقبه موجب می‌شود ؛ تربیت که محوری ترین ماموریت مدارس هست دچار اختلال گردد.
بر همین اساس جهت کاهش و به حداقل رساندن مشکلات تربیتی دانش آموزان در مجتمع آموزشی مهرهشتم ، مدیران و مسئولان این مجتمع طی برگزاری جلسات مختلف درصدد یافتن راهکاری مناسب برای حل این معظل هستند.
🔹 شایان ذکر است، تا امروز مدارس شهر تهران حدودا ۱۰ روز به صورت غیر مترقبه تعطیل شده اند و با توجه به این که تعطیلات احتمالی نیز در پیش خواهد بود در این جلسله راهکارهایی برای جبران مافات بررسی گردید.
🔹 از جمله موضوعات مورد گفتگو در جلسه مذکور، میتوان به استفاده از روش های نوین آموزش‌ الکترونیک و نیز فضای مجازی جهت حل مشکل فرآیند یاددهی ـ یادگیری در روزهایی که به جهت شرایط مختلف اب و هوایی موجب تعطیلی غیرمترقبه مدارس می گردد، اشاره نمود. همچنین در این جلسه مقرر گردید با در نظر گرفتن نظرات کادر آموزشی مدارس راهکاری عملیاتی تا هفته آینده ارائه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست