اولیاء محترم مجتمع آموزشی مهر هشتم
عرض سلام و احترام
همان‌طور که مستحضرید، مسیر رشد و تربیت تعطیلی ندارد؛ بلکه تعطیلات اخیر علاوه بر تهدیداتش، فرصتی طلایی برای رشد همه‌جانبه در عرصه‌هایی مانند مسئولیت‌پذیری و مهارت‌افزایی را در کنار رشد علمی پدید آورده است.
همان‌طور که از شعار مجتمع آموزشی مهرهشتم (یادگیری برای زندگی معنوی) بر می‌آید، این مجتمع تلاش خود را در جهت ارائه خدمات در ساحات مختلف تربیتی اعم از عبادی و اخلاقی، علمی و فناورانه، زیستی و بدنی و… انجام داده است.
همچنین در زمانی کوتاه مرکز فناوری این مجتمع با تلاش شبانه‌روزی سامانه درس‌افزار (LMS) را برای استفاده مدارس و خانواده‌ها طراحی و ارائه کرده است.
مطابق گزارش مدارس، تلاش‌هایی برای ایجاد ارتباط صحیح تربیتی در قالب‌هایی همچون کلاس برخط، مشاوره به اولیا، جلسات اولیا، پیام‌رسان‎های مجازی و… انجام گرفته و از توجه به ابعاد تربیتی غفلت نشده است.
به امید خدا این تلاش‌ها مطابق گذشته و با قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت و برآنیم، محتوای دروس را به تمامی در همین سال تحصیلی به پایان برسانیم و دغدغه‌های والدین محترم در این زمینه را بر طرف سازیم.
ضمنا، طبق محاسبات به عمل آمده در امور مالی بخشی از هزینه سرویس و ناهار عزیزانمان مطابق زمان عدم استفاده در مطالبات اولیا محاسبه و منظور خواهد شد که گزارش مانده تنخواه و مطالبات منظور شده، به نحو مقتضی به اطلاع اولیاء محترم خواهد رسید.
حتما طی مسیر برای ما و دانش‌آموزان عزیز بدون همراهی و نظارت دقیق خانواده‌ها میسر نخواهد شد. خواهشمند است، دست یاری و هدایت و همچنین زبان دعایتان را همراه عزیزانمان گردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست