در روز دوشنبه و سه شنبه، ۲۹ و ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۵ توفیق شد تا در مجتمع آموزشی مهرهشتم تهران و مرکز پویش میزبان جناب آقای اردوان مجیدی (مؤسس و مدیر مدرسه حکمت بابلسر) باشیم.

از سوابق آقای مجیدی می توان به پژوهش در زمینه های:

مهندسی و معماری نظامهای کلان

تعلیم و تربیت

معماری،‌ و برنامه ریزی راهبردی نظامهای کلان از حدود سالهای ۱۳۷۱ تا کنون

و نیز تأسیس مدرسه حکمت بابلسر اشاره کرد.

آقای مجیدی پس از حدود ۱۰ سال مطالعه و پژوهش در حوزه تعلیم و تربیت اقدام به تأسیس مدرسه حکمت بابلسر نموده است و این مدرسه منطبق با اصول و اهداف مطالعاتی مجموعه حکمت اداره و راهبری می شود.

آقای مجیدی در دیدار خود از مجموعه مهر هشتم ابراز داشتند، نزدیکی و هم سویی در برخی از اهداف و شیوه های آموزشی مجتمع آموزشی مهرهشتم و مدرسه حکمت می تواند سرآغاز همکاری های بیشتر میان این دو مجموعه باشد.

سخت افزار و فضای فیزیکی مجتمع مهرهشتم، بهره گیری از اساتید پژوهشکده علوم شناختی، تنوع در فعالیت های آموزشی و تربیتی از نکاتی بود که توجه ایشان را به خود جلب نموده است.

مرکز پویش به سهم خود سعی در برقراری ارتباط میان مجتمع آموزشی مهرهشتم و سایر مدارس و مراکز آموزشی سرآمد دارد تا با بهره گیری از هم افزایی، انتقال تجربیات و مهارت آموزی همواره در جهت رشد و تعالی حرکت نماید.

به امید پیشرفت و تعالی مدارس و مراکز آموزشی کشورمان…

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”7″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[Show slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست