مرکز رویش مهر وابسته به مجموعه مهرهشتم که مسئولیت توانمندسازی مدیران و معلمان شهرستان های حوزه سیستان را بعهده داشت ، دوره اول ماموریت خود را با موفقیت سپری کرده و در همایشی در روز چهارشنبه مورخه ۱۸ اسفند مورد تقدیر مسئولین استانی قرار گرفت.

شرح خبر:

زاهدان- ایرنا- خیران اندیشه ساز مرکز رویش مهر تهران که از ۶ ماه گذشته فعالیت های آموزشی خود را در شمال سیستان و بلوچستان آغاز کرده اند امروز /چهارشنبه/ تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی زابل اظهار داشت: اقدام جهادی مرکز رویش مهر در این استان با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

علیرضا نخعی افزود: مهمتر از افتتاح فضای فیزیکی در مدرسه، تحول فکری و دگرگونی معنوی است که امروز اتفاق افتاده و اثرات آن در طول سال های بعد مشاهده می شود.

وی گفت: مدارس باید در زمینه فضای حاکم عاطفی، مناسبات میان معلم و دانش آموز، روابط انسانی و بسترسازی توسعه خلاقیت روش تدریس متحول شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: آموزش مسائل فنی و هنری از جمله وظایف مدارس برای تربیت افراد موفق در جامعه است.
وی از اقدام جهادی مرکز رویش مهر تهران در سیستان وبلوچستان قدردانی کرد.

مدیر مرکز رویش مهر نیز در این مراسم گفت: فضای آموزش کنونی کشور نیاز به اقدامی جهادی دارد که در این ۶ ماه این موسسه در سیستان حضور یافت و این نگاه را در میان مدیران و دبیران این منطقه به خوبی مشاهده کرد.
حمید خان محمدی افزود: در اقدامی جهادی مدیر باید رهبر مدرسه و معلم باید رهبر کلاس باشد تا خروجی مناسبی از دانش آموزان داشته باشیم.
وی اظهارداشت: دوره های آموزشی موسسه رویش مهر به میانه رسیده و شماری از معلمان و مدیران مدارس برای حضور در کارگاههای مختلف به تهران اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا در این مراسم از مرکز رویش مهر و خیران اندیشه ساز و مدیران و دبیران آموزش و پرورش شمال سیستان و بلوچستان شرکت کننده در کارگاه های دانش افزایی تقدیر شد.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست