آزمایش متفاوت و جالبی انجام شد . به دانش‌آموزان یک کاربرگ به همراه وسایلی که در کاربرگ نوشته بود ارائه داده شد. با مطالعه‌ی کاربرگ‌ها، آزمایش را انجام می‌دادند و نتایج به دست آمده را در آن ثبت می‌کردند.

مزیت این روش علاوه بر آزمایش کلاسی که به صورت گروهی ( هوش بین فردی) انجام شد، این بود که نیاز بود دانش آموزان از مطالب کاربرگ فهم دقیق را به دست آورند تا بتوانند آزمایش را انجام دهند و هوش زبانی کلامی آن‌ها نیز درگیر بود.

                                                           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست